Son Dakika Günlük Haberler

8 Aralık 2012 Cumartesi

Şairin Biyoğrafisi


                         OZAN MEVLÜT BİYOĞRAFİSİ

     Kahramanmaraş’ın Çağlayancerit ilçesinde fakir bir ailenin çocuğu Olarak dünyaya geldim. Tüm güzelliklere hasret çocukluğum ve Gençliğim geçti Lakabımıza ozanlılar derler babam ozanlı İbrahim bende ozanlı mevlit uzun uzadıya bir öz geçmiş yazıp vaktinizi işgal etmek istemiyorum. ALLAH’Ü tela yarattığı insanlara yardım eylesin. 1989 yılından beri Almanya’da ikamet ediyorum. Hasretle doğduğum
     Gibi acılarla yaşıyorum. 1999 da ocak yayınlarında basılmış bir Kitabım var ön sözünü yazan değerli hocam Abdurrahim KARAKOÇ isim vermişti. İlk kitabım
 SEVDA YAĞMURU 2. Kitabım Bahaettin KARAKOÇ Hocam önsöz yazdı. Ve isim verdi.  AŞKIN BÖYLESİ 2010 yılında yayınlandı. 3.Kitabım’a yine Bahaettin KARAKOÇ Hocam önsöz yazdı. Ve isim verdi. YÜREĞİMİN TINILARI 2011 Yılında lazer yayınlarında çıktı. Bu kadar Derde kedere rağmen İnşallah yeni kitaplarla buluşmak dileği ile. İnsanlık âlem’ine barış huzur mutluluk dileklerimle. Selam ve dua ile.
Ozan Mevlüt 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SAYFA DEĞİŞTİR

AA