Son Dakika Günlük Haberler

19 Haziran 2011 Pazar

Astır Sene


Temelinden kurtulursun
Belki huzuru bulursun
Zamanla mutlu olursun
Hadi beni astır sene

Saglıgım zoruna gider
Düşünür olursun beter
Çektigin artıkda yeter
Hadi beni astır sene

Meyta gibi yaşıyorsun
Sen daha ne duruyorsun
Bir türlüde gülmüyorsun
Hadi beni astır sene

Şimdi it gibide saldır
Yaptıkların bana haktır
Cenazemde davul çaldır
Hadi beni astır sene

Sülalen senin destegin
Bitmez aslada istegin
Ögren varsa bilmedigin
Hadi beni astır sene

Tutarsa güzel hesabın
O kadar basittir yapın
Deliler gibide kapın
Hadi beni astır sene

Aklına geleni dene
Derdin artar günden güne
Karnın doymadımı yeme
Hadi beni astır sene

İçine açılsın yara
Bahtında olsun kapkara
İşin gücün hepde para
Hadi beni astır sene

Başıma kesildin kaplan
Senin sebebinde anan
Sonunda olacak duman
Hadi beni astır sene

Tepeledin sen gururu
Arama sakın huzuru
Sanıyorsun tuzum kuru
Hadi beni astır sene

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SAYFA DEĞİŞTİR

AA