TTTT

TTTT

Haftanın Şiir'i


( HAFTANIN ŞİİRİ )

ABİM BENİM

Uzun ömür versin Mevla
Olanlardan haber yolla
Beladan kendini kolla
Çok değerli Abim benim

Aşık Ali’m daim gülsün
Sen ceridinde gülüsün
Seni sevmeyende ölsün
Çok değerli Abim benim

Eskiden çalar söylerdi
İnsanlar hepte dinlerdi
Hizmet için gönül verdi
Çok değerli Abim benim

Çok büyük hayali vardı
Cerit sana çokta dardı
Sevenler halin sorardı
Çok değerli Abim benim

Aman ha sağlığa dikkat
Sevincine sevinçler kat
Düşmana da havanı at
Çok değerli Abim benim

Uğraştırır tarla takım
Canına lazımdır bakım
Eleştirmek benim hakkım
Çok değerli Abim benim

Tatlı- tatlı sohbet eder
Yalandanda nefret eder
Şimdi Camiye’de gider
Çok değerli Abim benim

Biraz rahatını düşün
Değişsin artik görüşün
Özledim senin gülüşün
Çok değerli Abim benim

Başkası için yorulma
Takım taşına sarılma
Yaşlandım deyipte durma
Çok değerli Abim benim

Söylenenlere aldırma
Daha fazlada yıprama
Oğul kız deyipde durma
Çok değerli Abim benim

Son günlerde de durgunsun
Anlamadım çok yorgunsun
Rahatsız eden kör olsun
Çok değerli Abim benim

OZAN, ca anlattım anla
Güzel olacak zamanla
Hizmetindeyim bu canla
Çok değerli Abim benim

Ozan Mevlüt

kod deneme

aa

24 Haziran 2011 Cuma

Resim Galeri 5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Resimli linkler

360 Derece Dönen Resimler ve web linkler